من..
{2r3aدُختَرِبَد}
✗همه خودشونن کسی بوی جلفی نمیده •هر خری نمیاد پیشمون زرتی بشینه✗

من..

مـــــــــــــن از زنــــــدگــــي كـــــسي حـــــذف شــــــدم

 

كـــــــه بـــــــــــراي داشـــــــــتنـــــــش و بــــــــــــودنش

 

خـــــــــــيلــــــي هــــــــا رو از زنـــــــــــدگيـــــــــــم حــــــــــذف كــــــــــردم

 

 



نظرات شما عزیزان:

هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت15:06---14 آذر 1394
♥عـــــــــــاشقانه هایم تـــــمامی ندارد!♥

♥وقتی … ” تـــــــــــــــو ”♥

♥بـــــهــــترین “اتــــفـاق” زندگــــــی ام هــستـــی♥


رسول
ساعت14:55---14 آذر 1394
سلام خسته نباشید
وب خوبی داری
ولی چرا اینهه سیاهی و تلخی ، زندگی به این زیبایی ، فضاهای سبز ، عکس های قشنگ و مطالب شاد از اونا هم استفاده کنید .
پاسخ:هعييي....فعلا كه زندگي هنو اون روشو به من نشون نداده.....فعلا همينارو دارم ميبينم :(


bahman
ساعت14:53---14 آذر 1394
مرسی از وبلاگ خوبت
پاسخ:خواهش.....لطف دارين:)


بي كس
ساعت14:50---14 آذر 1394
هعيييييييييييي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ شنبه 14 آذر 1394برچسب:هه,,زندگي,,,,من,

ساعت 13:46 توسط 2r3am: